1. Hírek
  2. A T-Cross és Cara Delevingne – #MoreThan1Thing
Újdonság a Volkswagenről

A T-Cross és Cara Delevingne – #MoreThan1Thing

Európai kampányt indít a Volkswagen legújabb SUV-modellje, a T-Cross piaci bevezetése kapcsán, így május elején már Magyarországon is találkozhatunk a hirdetésekkel. Az integrált 360 fokos kampányban TV-szpot, nyomtatott hirdetés, illetve digitális és közösségi média tartalmak is szerepet kapnak. A T-Cross kampány arca és a modell nagykövete Cara Delevingne. A "#MoreThan1Thing" szlogen pedig egyszerre utal az autó és a terméket ajánló személy sokoldalúságára.

vw Open Corner

Jürgen Stackmann, a Volkswagen márka igazgatótanácsának értékesítés, marketing és after-sales területekért felelős tagja szerint sokféle és sokszínű tevékenységével, érdeklődésével ideális választás a 26 esztendős brit hölgy. "Cara Delevingne és a T-Cross tökéletes páros,- mindkettő fiatal, cool és sokoldalú. Cara a T-Cross számára választott '#MoreThan1Thing' szlogenünk megszemélyesítője. Nagyon örülök az együttműködésnek."
Cara Delevingne csaknem egy évtizede a legismertebb modellek egyike, de énekesnőként, színésznőként, aktivistaként és üzletasszonyként is sikeres. Magánemberként szeret szörfözni, szenvedélyes dobos és fotós. A Volkswagen új kampányában épp e sokoldalúsága révén lett a T-Cross ideális partnere,, hogy kreatív és élénk stílusban mutassa be az autó ezernyi arcát.

Cara Delevingne az új T-Cross modellről a következőket mondta: "Szerintem a T-Cross hitelesen jelenít meg engem és személyiségemet. Élvezetes, fiatalos, változatos, sokoldalú, s olyan gyorsan repít egyik dologtól a másikig, ahogyan az neked kell … Gyors, ügyes, és úgy gondolom…minden benne van."

Az új T-Cross a Volkswagen SUV-családjának legújabb tagja. Tavalyi őszi világpremierje óta a kisautók piaci kategóriájában teszi teljessé a márka SUV-kínálatát. Jellegzetes stílusával, praktikumával, rugalmasságával, connectivity-szolgáltatásaival és gazdaságosságával a nagyvárosi crossover-modell több tekintetben is új utakra lép kategóriájában. E sokoldalúsága áll a "#MoreThan1Thing" hashtag alatt indított 360 fokos kampány középpontjában, amelyet a DDB Berlin, a DDB Hamburg és az adam&eve/DDB London ügynökségek készítettek és valósítanak meg.

A TV-szpot április 26-tól látható Európa-szerte, míg Magyarországon május 4-től fut majd, először 60 másodperces, majd később 30 másodperces változatban. Ugyancsak május elején bővül majd a hazai weboldal - https://www.volkswagen.hu/az-uj-t-cross - sok-sok egyedi tartalommal.

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Hölgy Hölgy
Úr Úr
Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.